Goodbye 2010, Be Nice 2011 ;)

Assalamualaikum dan selamat err petang!

Esok hari terakhir saya melalui tahun 2010 !
So, i just wanna thank all of my friends and my family for being with me through out this year.
Memang ta boleh dinafikan,, tahun ni mmg tahun yang penuh dengan suka duka! tp duka tu tak banyak kot

Sukanya <33 sebab :
  • jumpa banyak kawan baru dan kawan lama juga yang sangat sangat understanding and amazing and crazy and lovely and caring and dorky and cute and weird and i love them anyways!! 

Anis, Azira, Amal, Hanisah, Filzah, Nadhirah, Anith, Amir, Shah, Guftan, Wai Jon, Jun Jie a.k.a J-jay, Looi, Jia Woei, Wai Ming, Adeena, Moon, Zikri, dan lain lain!
  •  berlakon sama2 atas pentas dengan budak budak Rancangan Khas a.k.a Republic of Knowledge. haha, over pulak . Macam ta percaya korang hebat!  
The Prisoner of Zenda -ini sneak peek saja-
Rudolf : i have to leave Ruritania
P.Flavia : no no! Take me with you
Rudolf : no, you shall stay here, for the sake of your people and your country.
-walk off the stage-
P.Flavia : No, Rudolf! Please don't go! I love you! Pleasee~~
*skrip yg betul ta ingat, tp adelah skit2-
  • having a HUGE crush with this one guy. haha ^_^ 
P/s : I Love You .. But no 365 letters for you , sorry ! haha

  • Enjoy all the activities after PMR like uhhh- CRAZY! Semuanya tamak nak menang.Seronok tahu? Rugi sape yang tak datang sekolah lepas PMR tuh . Siap bawak gitar lagi pergi sekolah, buat konsert amal. haha^^

Pertandingan BUAT SANDWICH, SKETSA 60-an,  LIPAT NAPKIN, SUKANEKA, HARI PUISI DAN LAGU dan banyakkkk lagi! Seronok seronok seronok..
  • Pergi Prefect's Party :)
haha ^^ Tema GARDEN so Su pakai baju pink, layer layer, bunga bunga, cute cute(mane boleh lari dari CUTE)  . Menang Cabutan Bertuah, dapat cokelat yang cikgu Meme buat. Makan sebanyak yang mampu, sampai seluar yang longgar jadi ketat! Seronok ;)
  • Dapat pleased ibu and abah for my PMR result
  • Malaysia menang PIALA SUZUKI !!!
Kasi tepukan yang gemuruh kepada skuad bolasepak melaysia! Kudos to Apek Fahmi and Safee especially and tak lupa R.Gopal! weeee~ Korang hebatlah, nasib baik ta retak dinding rumah semalam ! 
  • Banyak lagi sebenarnya.. tak terkira!

Dukanya :(( sebab :
  • Ntah la, tak hengat la. Keseronokan di 2010 menutupi Kesedihan di 2010. Wow! Amazing! ngekkk =)

 Jadi, 2011 .. Be nice to me okay! If not,, i bite! haha ^_^

My 2011 Resolution :
  1. Be more CONFIDENCE
  2. Start a whole new life!
  3. I won’t hate myself because of my imperfections
  4. I'll be with someone who make me laugh so hard!
  5. i won't cry for some silly things
  6. i want to be more active in school +_+
  7. be a better daughter
  8. but most important is, i'll try to do my very best to be who i am. haha

-Tamat Sudaa-
The longest post in http://disturbyme.blogspot.com/ history ! 

    No comments: