Disturbyme ! Promote anda sebab ...

:w:Disturbyme ! promote anda sebab:w:

http://disturbyme.blogspot.com/ dah mencapai 50 followers !
Walaupun sedikit aje, tetapi saya sukaa !

Jadi, jika anda yang sedang melihat post ini, saya galakkan anda:x:untuk follow list blog di bawah.
Kenapa? Why? Wae?

Sebab so far yang saya tahu, mereka di bawah ini akan follow anda balik! err, tak semua tp majoriti! hanya dua tiga saja yang tak follow balik.

:face52:Betul la .. tapi sebaik-baiknya, inform mereka dulu kalau sudah follow. Takut terlepas pandang.

Lets get started :face18:

:face53:Jadi, setelah penat lelah mengCOPY and PASTE link blog anda, berjaya jugak akhirnya.
Cuma ada link yang ta boleh diletak di sini, sebab ada yang PRIVATE .

Followlah mereka di atas yaw ! Kebanyakan mereka follow balik dan buat kunjungan balas, jadi dapat tingkatkan trafik korang.

Sekian Tenkayuu:face71:

P/s : Kalau anda follower saya :m: tapi saya tak promote blog anda.
BAGITAHU TAHU !
nanti saya masukkan

No comments: